Ohlasy klientov, ktorí sa zúčastnili Webyseminárov

 

Referencie na prvé 2 dni webyseminárov:
Kurz prežitia webu + Od neviditeľného k magnetickému webu

Seminár mi dal odpovede na mnohé moje otázky. Teraz presne viem, čo je nutné urobiť pre lepšie fungovanie môjho eshopu. Ďakujem. Mám prácu na dlhé mesiace.
Miroslava Čierna, Colorfashion eshop


Seminár oživil „zaprášené“ vedomosti . Otvoril nové obzory v štatistikách a nástrojoch vyhľadávania, či správania návštevníkov a zákazníkov.
Tomáš Nagy, Control C+


Seminár bol dobrý, splnil moje očakávanie. Dozvedel som sa množstvo nových informácií o SEO. Ako osloviť zákazníka, akým chybám sa vyvarovať.
Tomáš Novosedlík, Spolok sv. Vojtecha


Som spokojný so seminárom. Keďže sa chystáme na redizajn stránky – dozvedel som sa informácie, ktoré môžem hneď použiť .
Marek Cmar, Vzduchotechnika KLIMAC


Myslím si, že seminár bol skutočne veľmi zaujímavý a veľmi dobre podaný. Vzhľadom k tomu, že som laik v počítačoch, získal som prehľad  o čom je vlastne web a aj eshop. Získal som prehľad o výhodách, ktoré som doteraz nepoznal a tak som ich ani nevedel využiť. Tiež som získal prehľad , aké investície časové aj finančné treba vynaložiť pri ich tvorbe  a prevádzkovaní.
Daniel Filip, majiteľ a prevádzkovateľ internetového obchodu s morskou akvaristikou, Aquanimal Púchov


Informácie na seminári boli podané profesionálne. Sú nevyhnutné hlavne pri začínaní tvorby web stránky. Usmernenie ako aj návod, ako správne vytvoriť, zrealizovať a čo predvídaťpri tvorbe www stránky, aby bola atraktívna a efektívna. Doporučujem každému, kto ide tvoriť web, ako aj tým, ktorí ho robili bez profesionálnych školení.
p.Komorechová, Kompava


Môj názor na seminár je pozitívny. Som spokojný s informáciami, ktoré mi boli prezentované. nachádzam sa v situácií renovácie starého resp. tvorby nového webu. Nadobudnuté informácie sa pokúsim implementovať do nového webu a prostredníctvom sledovania štatistík môžem neskôr získať spätnú väzbu o úspešnosti.
Róbert Komorech, Lukro Trade s.r.o.


Informácie podané na seminári boli dostatočné a zrozumiteľné. Vzhľadom na to, že naša spoločnosť momentálne napĺňa www stránku, počkali sme s "preklopením" na ostrú prevádzku až po uskutočnení tohto semináru. Získané poznatky uplatníme pri plnení stránky pre lepšiu indexáciu v Google. So seminárom som bol spokojný.
Samuel Káčerík, Bioenergetická spoločnosť a.s.


Referencie: Čo urobiť pre fenomenálny život webu

Seminár bol pre mňa určite prínosom. Boli mi objasnené mnohé funkcie Facebooku. Verím, že reklama na FB nám pomôže s viditeľnosťou a pre získavanie nových zákazníkov.
Hudecová Lucia, KLIMAK s.r.o.


S priebehom seminára o sociálnych sieťach som bol veľmi spokojný. Niektoré informácie – ako reklama na Facebooku som poznal. Ocenil som predovšetkým poznatky o e-mail marketingu, ktorý určite využijem. Pani Gavurová má prehľad v danej problematike. Pohotovo reagovala na naše otázky a prispôsobovala priebeh seminára podľa nich. Seminár vrelo odporúčam.
Adam Vanečko, Mestská informačná kancelária Poprad  


Získal som perfektný prehľad ako fungujú sociálne siete. A ako tento systém využiť na zlepšenie môjho podnikania.
Ladislav Kopanica, Hargita s.r.o.


Napriek tomu, že som sa nestihol zúčastniť celého seminára – tému, obsah aj podanie hodnotím veľmi pozitívne.  Prácu as inbound marketingom považujem špecifickú a komplexnú záležitosť. Pri našom eshope mu budeme musieť venovať „samostatné oddelenie“ podobné redakcii časopisu so všetkým čo k tomu patrí.
Lukáš Gaži, Lumigreen      


Seminář byl pro mně velmi přínosný. Nevědel jsem o tolika možnostech na Facebooku. Před založením firemní stránkybylo pro mne dulezité se dozvědět více věcí, aby se to pro náš eshop neotočilo ve špatném.

Jan Havlík, ALBERA SLOVENSKO s.r.o.


Seminár bol prínosom - vhodná prezentácia najmä vďaka príkladom z praxe. Hodnotné informácie - štatistiky, čas kedy postovať, shareovať.... Vynikajúce príklady z praxe, odniesol som si novú inšpiráciu do práce. Značnú časť informácií som už vedel / domnieval som sa - utvrdil som sa v nich.

Ing. Ondrej Sedlák, SEDOS s.r.o.


Získal som inšpiráciu pre využitie FB. Dozvedl som sa akým spôsobom vytvoriť firemnú stránku, tipy, spôsoby prezentácie. Ako nájsť a zamerať sa na cieľové publikum, ako ho zaujať. Ako vyhodnotiť úspešnosť príspevkov, v akých časoch a dňoch v týždni zadávať príspevky, ako angažovať relevantných zákazníkov. Možnosti prepojenia s www stránkou, štatistiky. Tiež som sa dozvedel spôsob vytvorenia PPC reklamy na FB.

Ing. Miloš Bubelka, SZUŠ ALKANA


Prostredie FunPage je interaktívne médium a je potrebné sa oň systematicky starať a pracovať s ním. Rady a informácie získané na seminárisú ľahko aplikovateľné do praxe a aj do proestredia firemnej FB stránky, čo napomáha v konečnom dôsledku aj v interaktívnej komunikácií s klientom.

Martin Draganovský, Timan s.r.o. www.timan.sk


 

Mám záujem o Webyseminár

Po vyplnení formulára sa Vám ozveme v priebehu jedného pracovného dňa.
verify

* Tento údaj je povinný