Google reklama:
audit a zaškolenie do AdWords

Nastavili ste si reklamu v Google a chcete ju skontrolovať, aby ste zbytočne neplatili?  
Zrealizujeme audit Vašej reklamy a následne Vás osobne zaškolíme priamo na Vašom účte.

Chcete si urobiť reklamu na Google a neviete ako začať?
Vytvoríme Vám reklamu v systéme AdWords podľa Vašich požiadaviek.
Po mesiaci Vás osobne zaškolíme do jej fungovania.

Prečo si dať poradiť s Google reklamou?

  • Rýchlejšie a efektívnejšie si budete spravovať svoje kampane
  • Za nižšie náklady získate viac návštevníkov na stránkach, alebo priamo nakupujúcich
  • Presnejšie budete vedieť zacieliť na konkrétnych užívateľov, ktorí hladajú Vaše produkty
  • Vyhodnocujete svoje postupy priamo v štatistikách Google Analytics
  • Priamo pod Vašou kontrolou máte spravovanie reklamy - rozpočet, texty, kľúčové slová ...
  • Bez zbytočných pravidelných mesačných nákladov za spravovanie reklám od agentúry máte spoľahlivo nastavenú reklamu

Ako Vám pomôžeme s Google AdWords » naše 3 služby:

1. Audit reklamy Google AdWords
2. Zaškolenie do spravovania reklamy Google AdWords
3. Jednorázové nastavenie reklamy pre nových inzerentov
 

Audit reklamy Google AdWords

Určené inzerentom s existujúcim AdWords účtom pre otimalizáciu reklamy. 

Audit obsahuje:

  • Kontrola správnej štruktúry účtu
  • Kontrola základných nastavení – jazyk, krajina, oblasť, pre mobily a iné zariadenia, časové nastavenie reklám.
  • Kontrola nastavení kampaní a reklamných skupín v rozsahu do 10 reklamných skupín
  • Kontrola kľúčových slov, variácií reklamných textov, rozšírenie reklamy, podiel zobrazovania reklamy
  • Analýza výkonu reklamných kampaní – efektívnosť z pohľadu financií
  • Analýza výkonu cieľových stránok, kde smeruje reklama
  • Kontrola prepojenia zdieľania dát reklamy Google AdWords so štatistikami Google Analytics
  • Záverečný výstup s konkrétnymi návrhmi pre zlepšenie – naväzuje na zaškolenie do spravovania reklamy 

Cena auditu je 170 € + DPH

Pre rozsah nastavenia viac ako 10 reklamných skupín
(napr.eshopy) pripravíme cenovú ponuku na mieru.
Audit nezahŕňa videoreklamy na YouTube.com

Súčasťou auditu nie je upravenie reklamných nastavení.
Tie si môžete spraviť sami po zaškolení do spravovania reklamy.
Alebo ich spravíme my po dohode a schvalení postupu a ceny za nastavenia.

Mám záujem o audit reklamy
 

Zaškolenie do spravovania reklamy Google AdWords

Je určené klientom, ktorí už majú účet AdWords a bežiace kampane, minimálne 1 mesiac.
Po zaškolení si budete môcť sami plnohodnotne spravovať svoje reklamy zobrazujúce
sa vo vyhľadávaní Google. Učíte sa priamo na svojej reklame, priamo vo svojom Google účte.
Školenie je nastavené priamo Vám na mieru.

Školenie obsahuje :

Základy spravovania systému AdWords reklamy vo vyhľadávaní Google:

  • Štruktúra účtu – ako správne založiť kampane a v nich reklamné zostavy
  • Kľúčové slová – na aké slová robiť reklamu, typy slov, vylučujúce kľúčové slová, vyhľadávacie dopyty
  • Texty reklám – ako vytvárať čo najefektívnejšie texty, nadpisy, odkazy URL
  • Rozšírenie reklám – čo to je, ako pomáha pri reklame. Odkazy na podstránky, Popisy, Štruktúrované úryvky, Telefonické funkcie, a iné
  • Pozícia inzerátu – podľa čoho sa radí inzerát, ako získať čo najlepšiu pozíciu za čo najmenšie peniaze
  • Zvyšovanie efektivity, optimalizácia kampaní. Na čo si dať pozor, čo sledovať, čo meniť 
  • Nastavenie merania konverzií a cieľov, prepojenie merania konverzií AdWords/Analytics.
  • Zmena hlavných nastavení – jazyk, krajina, oblasť, pre mobily a iné zariadenia, časové nastavenie reklám. Nastavenie zmeny platieb a fakturácie

Zaškolíme Vás aj pre pokročilejšie nastavenia po vzájomnej dohode.
Príklady pokročilejších nastavení:

  • remarketing, textová aj banerová reklama v obsahovej sieti Google, reklama v Gmaily, videoreklama na YouTube, dynamická reklama, dynamický remarketing

Cena zaškolenia na mieru 40 € / hod / osoba  + DPH
Minimálny časový rozsah 3 až 5 hod. 
Pre klientov Weby Group platí zľavnená cena 35 € / hod / osoba  + DPH

Školenie sa uskutočňuje vo Zvolene, v školiacom stredisku WEBY GROUP, Mapka – tu nás nájdete
V prípade vycestovania školiteľa hradí cestovné náklady klient.

Školiteľ: Ing.Eva Šablatúrová

Mám záujem o zaškolenie
 

Jednorázové nastavenie reklamy pre nových inzerentov

Určené začínajúcim inzerentom pre nastavenie reklamy AdWords prvý mesiac.

Nastavenie obsahuje:

  • Založenie a nastavenie jedného účtu Google AdWords
  • Vytvorenie 2 reklamných kampaní vo vyhľadávaní Google
  • V každej kampani sa nastavia 2-3 reklamné skupiny každá zameraná na úzku oblasť podnikania – max. 6 kľúčových slov podľa základnej analýzy kľúčových slov a konkurenčnosti.
  • V každej reklamnej skupine sa nastavia 3 varianty textu
  • Prepojenie zdieľania dát reklamy Google AdWords so štatistikami Google Analytics
  • Nastavenie platobných a fakturačných údajov pre platbu kreditu
  • Podľa požiadaviek je možné nastavenie naviac 1 remarketingovú kampaň – umožňuje zobrazovať reklamy ľuďom, ktorí v minulosti už navštívili váš web.
  • Odporučenie pre optimalizáciu cieľových stránok, kde bude smerovať reklama, aby reklama bola čo najefektívnejšia
  • Dohľad nad nastavením reklamy po dobu 1 mesiaca
  • Rozsah prác 6 hodín
  • Záverečný report výkonu kampaní s odporúčaniami do budúcna

Cena za jednorázové nastavenie Google reklamy je 300 € + DPH
V cene nie je zahrnutý kredit.
Za kliky si klient platí sám, priamo spoločnosti Google cez firemnú platobnú kartu.

Mám záujem o Vaše služby súvisiace s Google AdWords

        Vyplňte prosím dotazník. Ozveme sa Vám späť do 24 hodín.
Radi Vám poskytneme aj ďalšie informácie mailom na adrese sablaturova@webygroup.sk, alebo telefonicky 0905 427 185, alebo na 045 5400 200

 

Mám záujem o Vaše služby súvisiace s Google AdWords

verify

* Tento údaj je povinný

WEBY GROUP s.r.o. spracúva Vaše osobné údaje (meno, priezvisko, e-mail, telefón) iba za účelom vybavenia Vami požadovanej služby alebo dotazu. Prístup k údajom budú mať len oprávnené osoby a počas ich uchovávania bude primeraným spôsobom chránená integrita a dôvernosť týchto údajov a nebudú ďalej poskytnuté tretím stranám. Viac o Ochrane osobných údajov »