Čo urobiť pre fenomenálny život webu

Inbound marketing, Facebook - firemné stránky a reklama, iné sociálne siete, email marketing

Termín: 24. 11. 2016
od 10 do 16 hod. vo Zvolene
v školiacej miestnosti Webygroup mapka - tu nás nájdete

 

Na seminári získate informácie o tom, ako budovať návštevnosť firemnej stránky cez sociálne siete so zameraním na Facebook.

Ako z dobrej návštevnosti na stránke získať čo najviac zákazníkov.
 

Získate informácie:

  • Pre vášho zákazníka, ani pre Google SEO už nestačí. Je potrebné pochopiť, kto je vaše publikum (nákupná persóna), kto presne je váš klient, ktorý hľadá váš produkt, alebo služby.
     
  • Čo sú 4 základné kanály pre inbound marketing :
    * optimalizácia pre vyhľadávače
    * dobrý obsah na správnom mieste
    * sociálne médiá
    * email marketing
     
  • Budovanie návštevníkov, sociálne médiá - kde byť
     
  • Facebook - celková filozofia, možnosti, stránky na FB a reklamné kampane na FB
     
  • Základy Google+ naozaj je to užitočný pomocník pre SEO?
     
  • Optimalizácia manažovania publikačného plánu sociálnych médií cez Buffer
     
  • Premena návštevníkov na zákazníkov: vstupná / cieľová stránka - ako urobiť obsah, dizajn, user experience (UX) = ako ľudia reagujú
     
  • Email marketing - správny email správnym persónam, tipy na písanie emailov

 

Seminár je určený pre všetkých, ktorí potrebujú rozvinúť vyššiu úroveň komunikácie prostredníctvom sociálnych sietí. Cez budovanie obsahu stránok a sprostredkovanie obsahu svojej nákupnej persóne.

Časť seminára je praktická - nastavovanie reklamnej kampane facebook, nastavovanie publika....
V prípade záujmu si prineste notebook.

Úroveň ovládania marketingových stratégií: začiatočník, mierne pokročilý.

Cena: 196 € / osoba + DPH
* Zľava:
* 50% zľava z ceny seminára je pre klientov Webygroup a členov Združenia AICES

V cene sú zahrnuté všetky školiace materiály, obed a občerstvenie počas prestávok

Školiteľ: Ing. Katarína Gavurová

 

Mám záujem o Webyseminár

Po vyplnení formulára sa Vám ozveme v priebehu jedného pracovného dňa.
verify

* Tento údaj je povinný